12.7.10

Minge kirikusse

Just. Seal on hea jahe :) Lisaks pakutakse erinevaid kontserte. Ja kui ette võtta kirikutuur Eestis, siis kujuneb sellest elamus missugune, ma kujutan ette.

Ise olen tugev vaid teoorias, sest istun toas ja olen iga tuuleiili eest tänulik. Homme ehk läheb õnneks ja saab asjad ka tollist kätte. Kaua ma kannan ühte kleiti ja ühtesid teksapükse... hea, et palav on ja riideid polegi õieti vaja - vanad rannariided ajavad asja ära :)

Vahepeal olen palju raadiot kuulanud ja mõnda lehte lugenud. Lugu sellest, kuidas üks blogija kinga sai. Nojah, see oli minu meelest üks Ameerika presidentidest - hetkel ei meenu, kes - , kes oma kõige suuremast kritiseerijast endale nõuniku tegi...

Tegelikult on soe mõnus - seda me ju ootasime terve pika talve :)

4 kommentaari:

Oop ütles ...

Jah, aga see oli ainult yks Ameerika presidentidest. Kui palju neid praeguseks olnud ongi?

Kirikukontsertitest peaks täna näiteks Tallinna Jaanis (?) olema Bonzo ja veel keegi. Mõtlesin kuu aega tagasi minna, aga ei jaksa, liiga palav on.

Silva Kiili ütles ...

Tegin pisut uurimustööd ja selgub, et see mees oli hoopis kindral Lee.
Ja nii tegi ka Soome väejuht Mannerheim Talvesõja ajal, kes võttis kriitiku omale koguni asetäitjaks.

Anonüümne ütles ...

aga ma juba mitu aega mõtlen, et huvitav, kas ma saan ka kunagi teada, milliseks kujunes selle noore eesti ohvitseri - Anton oli vist ta nimi - ja tema lapseootel pruudi saatus. Asju sul lahti pakkida pole, autot ka pole, et mööda maad ringi kimada, kirjuta siis ometigi :D
terv,
Maia

Silva Kiili ütles ...

Tartu vaim ehk aitab kaasa :)