23.1.10

Kus olid sina kui... ? Meem

Killuke põrgatas mu postkasti meemi - mis tore sõna :) - ja eks ma üritan nüüd sellega miskit peale hakata.

Kirjuta, kus olid Sina kui...
...esimene inimene astus kuule 21.7.1969

Olin siis liiga väike, et midagi mäletada.


…John Lennon mõrvati 8.12.1980

Tollal tundus see kõik kusagil väga kaugel, peaaegu et kuu peal, millest oli võimatu aru saada.


…Tšernobõli aatomielekrtijaamas plahvatus 26.4.1986
Tartus ülikoolis olin, ilmselt õppisin usinasti ega lasknud oma tudengilikku süüdimatust ja rõõmsameelsust millelgi rikkuda.


…Balti kett 23.8.1989
Tegin suvepraktikat Lääne-Virumaal ja olen hiljem ise ka imestanud, et mingil põhjusel jäi Balti ketis käimata. Ilmselt ei saanud praktikapäevadelt tulema. See-eest seisin pea aasta hiljem telemaja ees barrikaadidel ja vahtisin tõtt vene soomukitega. Seda tunnet mäletan tänaseni.


…Estonia uppus 28.9.1994
Ööbisime tol ööl venna korteris Õismäel ja raadio pidi hommikul ikka mitu korda meile uudist kordama, enne kui aru saime, et see pole mingi järjekordne eestlaslik huumor.
Vend oli kaks päeva tagasi just sama laevaga Rootsist tulnud. Hetkelgi on üsna kõhe tunne kui sellest kirjutan.


…Diana suri 31.8.1997
Mulle tundus kogu see lugu müstiline ja arusaamatu, aga ega ma väga ei süvenenud asjasse. Minu arust ei ole tõde alati see, mis läbi meedia avalikkuseni jõuab ja selle sündmuse puhul tundus see just nii olema. Elasime tollal Paldiskis ja püüdsime seda Eesti linnaks muuta. Ei õnnestunud.


…saabus aasta 2000
Elasime Tartus ja käisime kaarsillal ilutulestikku imetlemas.


…toimus terroriakt World Trade Centerile 11.9.2001
Olime saadetud kolmeks aastaks Inglismaale. Abikaasa viibis parasjagu Washingtonis, õnneks mitte Pentagonis, tütar oli koolis ja mina jälgisin toimuvat telekast.


…Michael Jackson suri 25.6.2009
Ameerikas. Taaskord keerutati selle sündmuse ümber nii palju vahtu üles, et võta sa kinni… Sel hetkel olime just koju suvepuhkusele jõudnud ega olnud aega asjast üldse mõelda.


...milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?
Uudistest meenub vabariiklasest ‘rokkstaari‘ Scott Browni valimine senaatoriks ja selle kajastamine meedia poolt. Minu arust pole rokkstaar tema kohta õige sõna
, pigem meenutab ta oma keha eksponeerimise ja edeva käitumisega playboylikku tegevust. Aga ameeriklastele sellised tegelased meeldivad :) Praegune president demokraadi asendamisest vabariiklasega muidugi rõõmu ei tunne.

Edastan meemi nüüd järgmistele maailmaränduritele: Silja, Kaisa, Tuuslar, Siiri. Võtke samad küsimused, vastake ja saatke järgmisele neljale blogijale. Päris põnev on oma minevikku meenutada ja teisi lugeda :)

1 kommentaar:

Silja ütles ...

Wow...kohe teen asja täna õhtul ära:-) Je je