16.12.09

On küll masendav

On masendav lugeda viimase aja sündmusi Eestis.

Näiteks on masendav teada saada, et kõrgetele riigiametnikele määratakse palk eurodes. Pole midagi teha, ka mulle poeb paratamatult pähe mõte krooni usaldamatusest ja kergenduse tunne, et õnneks pole mille pärast põdeda, pole suurt miskit pangarvele kogutud. Või nagu ütles keegi hästi - minu pensionisambad on minu lapsed. Pealegi, ühe rahareformi oleme juba üle elanud, elame sellegi.

On väga masendav lugeda, et riigikogulased tõstavad iseenda palka, samal ajal kui teised peavad vähemaga hakkama saama. Kes siis veel kui mitte nemad peaksid võtma vastutuse praeguse masu eest? Eelkõige just nemad peaksid näitama eeskuju ja pingutama püksirihma. Ma näen päris palju tegelasi, kes siinkandis riigi raha eest lähetustes käivad, ikka mitmekesi korraga. Ma ei usu, et riigil pole võimalusi kokku hoida.
Miks sotsid ei ütle oma sõna siis kui selleks täpselt õige aeg on? Miks jäävad nad erapooletuks? Nemad, kes nad peaksid kandma 'rikkamatelt vaesematele' ideoloogiat. Manipuleeriv taktika, ei muud.
Ja rohelised? Täiesti mõttetud tegelased, vähemalt Riigikogus küll. Kahjuks.
Teised? Teised jäid häält andes vähemalt ausaks.
Kunagi uskusin solidaarsusest kõnelevat presidenti. Lihtsameelne mina. Miks peaksin teda edaspidi uskuma? Ega ikka ei usu küll.
Natuke hea meel on mul siinkohal, et olen oma hääle alati IRLi poolt andnud.

Ja lõpuks. Absoluutselt arusaamatu on Pihli-Langi-Ansipi-Paeti farss. Mis toimub?

Kommentaare ei ole: