7.11.09

Kaks nädalat Ameerikas

Kaks nädalat sõprade seltsis möödus kiiresti, liiga kiiresti, et kõike esialgu planeeritut teoks teha. Eriti superheade sõprade puhul, mil tahaks reisiseiklustele lisaks ka lihtsalt üksteise mõnusat seltskonda nautida, olgu siis hommikukohvi või õhtuse õlle-veini juurde.

Mõned päevad veetsime New Yorgis ja ülejäänud aja Washingtonis ning selle ümbruse huviväärsusi külastades. Toronto jäi seekord nägemata, saared samuti, aga midagi jäägu ka järgmiseks korraks, eks ole:)

Kahe nädala sisse mahtus tegelikult päris palju vaatamist-kogemist-elamusi ja ma ei hakkagi siikohal kõike lahti seletama - Silja tegi töö minu eest ära:)

Aga kui lühidalt kokku võtta, siis kohad, kus käisime olid järgmised.

New York: Brooklini sild, Vabaduse sammas, Ellioti saar, Times Square, Manhattan, suur ja põnev rikkaliku valikuga juutidele kuuluv elektroonikakauplus, MET-muuseum, hiinalinn, Rockefelleri keskus, olematute kaksiktornide plats mälestustega kirikuga, Portugali restoran, öine vaade Empire State Buildingult...




Washington ja selle ümbrus: Washington Mall, Valge Maja, kongressihoone, National Cathedral, mitmeid erinevaid memoriaale, restorane ja rahvuskööke, loomaaed, Luray stalaktiidikoopad, Skydrive rahvuspargis karudega puu otsas ja kitsedega tee ääres, kaljuturnimine Great Fallsi ja Potomaci jõe äärt pidi, Halloween Georgetownis, muuseumid, outletid, öine hulkumine meie maja katusel...

Keegi on kunagi öelnud, et elus polegi muud tarvis kui häid sõpru, kellega koos ringi hulkuda. Aitäh, armsad sõbrad, koosveedetud toredate päevade eest! Uute kohtumisteni!

2 kommentaari:

Silja ütles ...

Mina olen kodus, Merike minu juures ja Mart kusagil maa ja taeva vahel hetkel vist. Kirjutan kohe varsti ka meie viimastest reisuseiklustest. Mul oli kodus vahva vastuvõtt. Nii armas. Kallistan ja nüüd tuttu.

Silva Kiili ütles ...

ehk back to normal:) Olge tublid!