8.9.09

Suur või väike maailm

Ameeriklaste lobisemishimu ei sõltu ajast ega kohast. Väntasin eile jõusaalis ratast kui üks meesterahvas tuli juttu tegema.
Mees: Kas see TV kanal, mis hetkel mängib, sobib?
Mina: Las mängib. Ma tavaliselt telekat sisse ei lülitagi.
Mees (minu aktsendi üle mõtiskledes ja teleka valjust häälest üle karjudes): Kust sa pärit oled? Pakun, et oled Venemaalt.
Mina (harjunud, et mind siinpool maakera aeg-ajalt venelaseks peetakse): Ei, aga lähedalt küll.
Mees: Ukrainlane? Rumeenlane?...
Mina: Ei, eestlane.
Mees: Ah soo. Minu abikaasa, muide, on ukrainlane.

Vahepeal sätib ennast minu kõrval olevale jooksulindile üks nooremapoolne naisterahvas.
Naine: Mina, muide, olen Ukrainast. Mu ema-isa kolisid Ameerikasse kui olin 10-aastane. Ja isa sündis Tallinnas.
Mees: Kus Tallinn asub?
Naine: Tallinn on Eesti pealinn.

Väntan ratast edasi, õnnelik, et mees omale jutukama kaaslase leidis. Hiljem mõtlesin, et mine tea, kui oleks naisega vestlust edasi arendanud, ehk oleks sugulasekski saanud - nii nagu kaks eestlast ikka...:)

Võta nüüd kinni on see maailm suur või väike?

Kommentaare ei ole: