7.8.09

Eesti suvi on mõnus

Aeg-ajalt kohtan ikka kurtjaid Eestimaa suve üle - et pole neid sooje päevi nii palju kui tahaks ja pole nad nii palavad kui võiks olla. Mina ei kurda. Isegi kui juhtub natuke jahedam ja vihmasem päev olema, tõmban riided selga ja lähen ikkagi õue. Ameerikas, vähemalt sealkandis, kus mina elan, ma suvel nii teha ei saa. Seal lihtsalt õue ei mindagi - juuli ja august veedetakse kodu- või kontoriseinte vahel istudes või autos konditsioneeri all, sest väljas on talumatult palav ja niiske. Ja oodatakse sügist.
.
Kohtan kurtjaid ka jaheda vee üle. Ega mina ka teab mis külma vee austaja pole, aga sel suvel olen suplemas käinud nii meres kui järves. Täitsa mõnus on, eriti järvedes. Ja loodan veelgi käia. Sest Ameerikas ma seda teha ei saa. Järvi seal lihtsalt pole, vähemalt selliseid, mis oleks avatud kõigile. Ja meri - sinna jõudmine võtab viis tundi aega, seda juhul kui liiklus sujub. Aga ookeani vesi on pole see, mis meie meres - on hirmus soolane ja hoopis teist värvi :)
.
Täna on järjekordselt ilus päev. Egas muud kui tuleb minna...

Kommentaare ei ole: