29.6.12

Elu saab minna ainult paremaks

Just. Olla oma kodus oma kodumaal oma pere keskel (kõlab pateetiliselt? - aga on tõsi :)), siis veel meri ja päikesepaiste, suvi ja sõbrad... kas pole idülliline? No vaielge vastu! :)

Täna on mul hea meel veel selle üle, et minu lähitulevik on lõpuks selgema piiritluse saanud: toredast koostööst Tartu koolitusettevõttega hakkab tekkima laienenud partnerlus Tallinnas. Oi, kuidas mulle meeldib midagi luua, nullist alustada! Ja pärast ennast kiita ;)

Kui vanem tütar vehib Lennusadamas giidina tööd teha ja rannamõnudest võib vaid unistada, siis noorem naudib koos teiste omavanuste sugulastega maal vanavanemate juures täiega maaelu. Ainsaks mureks sääsed.

Ja Meelis, tema põeb ülehomme toimuvat raadiosaadet 'Kukul külas'. Küsimused olla sellised, millele vastata on keeruline, olevat liiga isiklikud. Et kui oleks tööst olnud, noh siis võiks rääkida nii, et kahest tunnist kindlasti väheks jääks. Eks me näe ja kuule. Mina olen talle ikka kriitik olnud - seda ma oskan. Või siiski ei oska, sest ütlen asjad liiga otse välja ..:)

Nautige suve!

Ah jaa, kui teil raamatupidamisteenust võiks vaja minna või väljaõpet, siis andke teada!

2 kommentaari:

enetimm ütles ...

Kuulasin raadiosaate ära ja väga meeldis. Minu meelest kenasti kõigist isiklikest asjadest räägitud :)
Ja kõrvu jäi lause "Eesti õhk on teine!" Minu kaasa ütles just sama mõned päevad tagasi, kui tõdes, et puhkus peaaegu läbi ja peab tagasi tulema. Eesti ümbrus, Eesti "vibe" on see, mis ikka tõmbab, on kodune ja toob mõnusa meelerahu. Ja ega sellest vist enne aru ei saa, kui mõnda aega eemal elada (välja arvatud ehk nendele, kes põhimõtteliselt kõigele eestilikule selja keeranud on).

Silva Kiili ütles ...

Aitäh, killuke! Mulle ka saade meeldis :)
Ega tegelikult ei oskagi öelda, misasi see täpselt on, mis teine on, aga miski on kindlalt :)