8.2.12

Siis, kui tuleb vastuvõtukutse

Presidendi vastuvõtu kutsega seoses tekib alati mitmesuguseid emotsioone. Esimene reaktsioon on - kas ikka peab minema, võib-olla saab ära öelda? Kust ma leian jälle kleidi? Siis kingad ja sobivad ehted sinna juurde. Ei tunne ma Tartus ühtki juuksurit, ehk jätaks lihtsalt juuksed sirgena lahti? Kas meigi teen ise või usaldan kedagi teist? Aga keda? Ja mis see kõik lõpuks maksma läheb...

Meil on see nüüd viies kord presidendi vastuvõtule minna. Esimene oli 90. -ndate keskel ja siis, naljakas endalgi, ostsin kleidi Maximarketist. Järgmise kleidi soetasin juba Bastionist. Seejärel disainis ja õmbles mulle kleidi modelleerijast ämm ning siis juba noor ja julge moedisainer Maarja.

90.-ndatel avaldas Õhtuleht peale iga vastuvõttu oma kokkuvõtted kõige ilusamatest ja kõige koledamatest kleitidest. Ja kes see ikka tahtis sinna sinna teise top-i jääda... Mingil ajal tuldi õnneks mõistusele ja seda koledate kleitide esitlust enam ei korraldata. Või siiski? Mina ei tea. Igatahes mulle oli ükskord üllatus platseeruda esimeste stiilseimate hulka (mitte minul, aga Maarjal siiski:)). Kuna ma ise Õhtulehte ei loe, sain teada sellest alles siis, kui sõbrad ja töökaaslased mulle õnne soovima hakkasid.

Ühesõnaga, mõned head aastad oli selle kohustusega rahu majas, aga tänavu tuleb taas see tee jalge alla võtta. Sõbrad ja sugulased meile kaasa ei tunne, lubavad hoopis tähelepanelikumalt telekat jälgida. No kuis sa siis jätad soengu tegemata või kingad sobitamata :)

4 kommentaari:

Barbaara Lohe ütles ...

Olen'd ikka, muidugi tuleb minna, kui juba tema ise kutsus ja peogi koju kätte toob - hmm, aga kus sa õigupoolest praegu eladki :)
Ja nõu küsi siis ometigi väikeses puust linnas elavatelt sõpradelt :) Ma tean, kust saab maailma parima maniküüri, ja ka armas kosmeetik on samas olemas ;)
Maia

Silja ütles ...

ma loodan et etv teeb interneti vahendusel ikka otseülekande ka...et ma siis ka vahin ja hoian pöialt ning kilkan Brüsselis...

enetimm ütles ...

Tunnistan, et mulle on alati meeldinud daamid-härrad, kes tulevad kohale rahvariietes. Ja proovi siis neid panna mingitesse hästi-halvasti riietuvate nimekirja ;)

Silva Kiili ütles ...

Maia, ma pean su nõu meeles!:)

Killuke, ma mõtlesin ise sedasama, aga kuna Maarja mulle kunagi enne Ameerikasse sõitu kleidi õmbles, siis otsustasin selle kasuks. Las rahvariided jäävad järgmiseks korraks :)

Silja! Tavaliselt tehakse kuni esimeste tantsudeni. Pärast kui ülekanne on läbi, jääb ka tantsusaal tühjaks, ei tea küll, miks :)