21.4.11

Minu tööelu on projektipõhine

Ei ole meil Eestis puudus armastusest ega hoolivusest. Kui ise armastada ja hoolida, saad seda ka vastu. Selline on minu kogemus.

Mul lõppes töösuhe. Sama kiiresti ja hektiliselt kui kulgeb minu elu, käib mööda kurvilisi teid ka mu töökarjäär... või kuidas seda töist valdkonda nüüd nimetada. Karjäär? Minu äi tegi karjääri -- sõna otseses mõttes: kaevandas karjääris põlevkivi ja kopp oli ees. Aga nüüd on karjäärist millegipärast teine arusaam.

Ühesõnaga. Mul lõppes töösuhe, mõnelegi mu heale kolleegile ootamatult, kuigi ma arvasin, et 'kõik teavad kõike'. Aga päris nii see vist pole, sest pärast tuli järelkaja: kes leidis mind telefoni teel, kes Facebookis, ikka heade sõnade edastamiseks.

Aitäh, armsad töökaaslased! Jõudu teile! Elu on nii mitmetahuline, et vahel on keeruline ette ennustada ja raske hoomata. Tähtis on, et toimub edasiminek.

Üks projekt sai otsa, järgmine ootab mind.

Kommentaare ei ole: