7.3.11

Juba 24?

Geni ütles, et meil olevat täna pulma-aastapäev, 24. juba. Oi, kas tõesti?

Jah tõepoolest, tuleb meelde küll. Tuleb meelde see päev ja see aktsendiga rääkiv tädi, kes meid natuke napsise, aga see-eest konkreetse-pühaliku häälega Eesti Nõukogude Sotsialistliku Vabariigi nimel paari pani.

Ilus oli. Ja mina olin piisavalt närvis, et räägitut tähele panna. Ootasin vaid seda, et saaks juba allkiri kusagile paberile antud ja siis ära vabamasse õhkkonda, st pidusse mindud. Meelis hiljem ütles, et tädi keel oli natuke pehme, mina ei märganud miskit :) Mina mäletan enda valget kleiti, lillelõhna, Meelise kikilipsu, punast vaipa, külaliste rõõmsaid nägusid...

Veel mäletan, et päike siras selges taevas, lumi helendas ja ma olin natuke närvis ka selle pärast, kuidas lumelibedatest treppidest kõrgetel kontsadel alla saada...

Gorbatšovi kuiv seadus oli, seda mäletan ka. Aga see ei seganud meie õhtust olemist, sest isa teatas, et miilits täna meile külla ei tule. Ja küll see Sovetskoje šampanskoje maitses hästi... Ja et pillimehed pidasid hommikuni vastu, seda mäletan ka :)

Mõni asi jääb ikka väga hästi meelde :)

4 kommentaari:

Barbaara Lohe ütles ...

Palju õnne teile, armsad sõbrad! Aastake veel, ja ongi veerand sajandit täis, kas pole armas mõte ;)
Maia

Silva Kiili ütles ...

Aitäh, Barbaara Lohe! :) Aasta pärast teeme pulmad EV nimel. Oled kutsutud!

Silja ütles ...

Oi kui lahe, ma tulen ka pulma, kui ei kutsu, tulen kontvõõraks, sest neid on ka ikka pulma vaja:-). Aga kas pidu tuleb savetskoje shampanskojega või joome sel korral MOET shampust:-)Ei jõua kohe ära oodata:-)

Silva Kiili ütles ...

Oled kutsutud! See, mida me joome või sööme, see selgub kohapeal :)