15.11.10

Käisin täna apteegis tuju tõstmas

Astun apteekri juurde, endal tervis mitte just kiita ja tuju samuti. Ilmad ju ka sellised, et aru ei saa, kas on õhtu, päev või hommik. November on minu jaoks alati nutune kuu tundunud.

Ulatan oma ID apteekrile, kes arvuti taga klõbistamist alustab ja vähe aja pärast mulle otsa vaatab.
- Esitage palun oma dokument
- Ma just andsin
- Ei, teie oma. Ma saan aru, et te ei osta endale ravimeid
- Endale ikka
- ?? See pole ju teie ID?
- Või nii? Kas tegelikult paistan vanem või noorem?
- Te näete ikka hulga noorem välja!

No aitäh! Tuju läks kohe paremaks ja november valgemaks :)

3 kommentaari:

Silja ütles ...

no see teeks minu tuju ka paremaks kohe ja novembri päikselisemaks:-) Ilusat helget novembrit sulle kallis Silva

enetimm ütles ...

ja kuidas on apteegi koordinaadid, äkki õnnestub ka tuju tõstmine, kui sammud sinna sean :D

Silva Kiili ütles ...

aga palun. Ülikooli apteek Rocca al Mare keskuses. Täesti tasuta :)