28.1.10

Blogi statsitika

Avastasin, et Statcounter, mille ma oma blogile külge pookisin, annab kõiksugu põnevaid andmeid blogilugejate kohta.

No näiteks, et enamus lugejaid on Eestist, kellest omakorda enamus Tallinnast. Seejärel tuleb USA selle kõige erinevamatest kohtadest, nii lõuna-, lääne- kui idarannikult. Siis Soome, seejärel Kanada, Belgia, Suurbriannia. Eksib ka mujalt, aga need on enamasti juhuslikult sattunud ega lähe arvesse.

20% on püsilugejaid.
Klikke on nädalas 1000 ünber.

Otsingusõnad, millega minu blogisse jõutakse, on vahel päris naljakad. Näiteks viimase nädala omad on sellised.

õlasalli kandmise viise
tööle ameerikasse
ilm kanadas
metsaülikool
külmakraadid untsides
mida söövad oravad
looteveeuuring
pitsapoisi laul
lastenimed
leivaretseptid leivapulbrist
riietus casual
mäesuusatamine
mitu inimest elab ameerikas

Mida kõike kokku kirjutatud pole :)

9 kommentaari:

Tuuslar ütles ...

Lahe, kas pole?
Vahel vaatan ja mõtlen, et miks küll sellise otsisõna peale minu blogi vastuseks antakse :)))

Siiri ütles ...

lootevee uuring ja pitsapoisi laul ja koik muu huvitav :). Otsi sonad on jah monikord huvitavad. Ja teinekord tahaks hirmsasti teada, kes millise kliki taga on.

Oudekki ütles ...

Mina olen muu riik ja üldse mitte nii juhuslik :D

Silva Kiili ütles ...

Väga hea, oled ära märgistatud :) Imelik, et su IP-aadress ei loe minu blogis aega sisse - ütleb, et 0 sek.

Oudekki ütles ...

See eelmine IP aadress, kust ma kommenteerisin oli Praha lennujaama oma, ma arvan, et ta selle pärast ei lugenud aega, seal on mingi kummaline süsteem. Praegu ma kirjutan oma tavaIPga :)

Anonüümne ütles ...

tore siis, olen marika laanerannikult.

Silva Kiili ütles ...

Tere Marika :)

Kati ütles ...

Tere jah!
Mulle ka meeldib siin vahel käia, tore blogi! Ja on huvitav lugeda teise kandi elust/ elust teise kandi alt :)
Sattusin siia http://mermaidscreations.wordpress.com/ linkidekogu lapates.
Loodan, et jätkad blogimist, kui ühendriikidest ära kolite :)

Silva Kiili ütles ...

Tere Kati! Hea kuulda, et meeldib :)