9.12.09

Soome sünnipäev

Soome Vabariik tähistas taaskord oma sünnipäeva. Pressisime meiegi end õnnitlejate hulka, et naabritele jätkuvat iseseisvust soovida. Mõned pildid sellest käigust.

Suursaadik abikaasaga külalisi tervitamas. Ma pole ammu nii suurt rahvahulka vastuvõtul näinud.Soomepoiste esinemine. Hümni oli tore kaasa laulda:)Soome kaitseatašee, keskel:)Atašeede naised omavahel. Aeg-ajalt 'süüdistavad' nad mind selles, et olen liiga noor. Taaskord:)Malaisia kaitseatašee abikaasaga. Nende kõrval võis tunda end hiiglasena.AmeeriklastegaSoomlased ikka kõige pikemad:)Soomlaste patriotism olevat tõusuteel, kuigi mina arvasin selle niigi kõrge olevat, mistõttu neid alati kadestanud olen. Palju õnne naabritele!

Ahjaa. Soome saatkonna maja sai esimesena Washingtonis ökomaja tiitli. Palju õnne!:)

Eelmisest vastuvõtust Soome saatkonnas kirjutasin nii.

2 kommentaari:

Silja ütles ...

ja mina olen sealt majast mööda sõitnud, onju eksju. Ma mäletan ju õigesti - see oli teistest erinev maja seal piirkonnas. Täna Pariisi, niuhhh

Silva Kiili ütles ...

Seda küll:) Seda maja on raske mitte tähele panna:)