28.5.09

Mis sa räägid?

- Emme, mul on igav! Mul pole midagi teha. Iiigaaav ooon!!!
- Noh, tee üks suur siil...
- Midaaa??
- Nojah, tee üks suur siil ja pane sinna sisse väikeseid siile...
- Misasja ma pean tegema? Misasi see siil on?
- Hedgehog
- Aaa... jaaa...muidugi! :)

- Mom, do we have PE today? MOM! DO WE HAVE PE TODAY???
- Misasja?
- Do we have PE today?
- Mis sa räägid? Ma ei saa aru.
- Ee... kas meil on täna... ee... kas meil on täna koolis... sport?
- On küll.
- Jess!

2 kommentaari:

Silja ütles ...

kas tõesti unustab su noorem võsuke ju emakeelt. Hi hi. Mina püüan ikka prantsuse keelt kuidagi endale külge haakida ja samas täidan ka eestlase kohustusi. Käisin esmaspäeval konsulaadis valimas, nüüd võin jälle mõnda aega möliseda ja oma arvamust avaldada. Hi hi. Kallistan ja te varsti Eestisse eks.

Silva Kiili ütles ...

Siin jaanipäeva ju ei peeta...ikka Eestisse! Valimas käisime ka ära, kuis muidu:) Näeme-kallistame siis kodumaal!