15.12.08

Küll see ilm on imelik

Tõesõna. Eelmise nädala neljapäev tõi koos suure vihma ja vinge tuulega meile 18-kraadise sooja. Vihmasaju lõppedes tundus, nagu oleksime järjekordse türgi sauna omale koju tellinud. Laupäeval, siis, kui me uisutamas käisime, oli seevastu talviselt külm – ilma sooja jope, kinnaste ja mütsita poleks külma tuule ja miinuskraadide käes olla suutnud. Ja täna – mis värk? – astusin talvejopes uksest välja ja tundsin ennast momentaalselt tolana. Soe õhk lõi ukselt näkku ja inimesed tänaval käisid lühikestes varrukates. No ei saa olla! Mingi järjekordne segane unenägu või? Kas tõesti kõigub temperatuur nii lühikese aja jooksul nii suures ulatuses? Kiskusin paksu jope seljast, tegin seda kaenla all tassides ja higistades oma ostud võimalikult kiirelt ära ning ummisjalu tagasi. Koduuksest vaevalt sisse astunud ning kinnitamaks, et ma pole hulluks läinud avasin ilmasaidi, mis ütles: päike, mõõdukas tuul, 19 kraadi.

Oehh, see, et ilm siin väga muutlik võib olla, seda ma juba tean. Aga et ta nii kiiresti ja nii laias ulatuses muutub – see tuli küll tõelise üllatusena. Mis edasi saab? Ilmajaam igal juhul lubab, et läheb külmaks. Sellest ka need järjekordsed tormid, mis maad räsivad.

Ärge küsige, mis ilm on Washingtonis detsembris :) Ma ei tea. Üsna segane värk.

3 kommentaari:

enetimm ütles ...

ma olen siin mandril küll juba 18 aastat elanud, kuid nende temperatuuride kõikumistega sugugi mitte harjunud/rahul :). mulle ikka meeldib, kui on soe, siis on soe, kui on külm, siis on külm. raske endale õigeid riideid selga saada, veelgi raksem lastele...

Silva Kiili ütles ...

Ega Eesti aastaringne kehv suusailm ka miskit kiita pole...aga see pole kogu aeg nii olnud.
Mulle tundub, et me oleme pangas kohtunud, kas pole? Tore blogi sul. Panen oma listi :)

enetimm ütles ...

Päris kindlasti kohtusime, sest kes see Torontot külastades nii tähtsast kohast, nagu pangast, läbi ei astu :)

Hästi tore on lugeda sinu kogemustest siin mandril. Tuletab palju meelde, kuidas mina kunagi end sisse seadsin. Need kaks riiki on ju suhteliselt sarnased.