23.2.12

Tehtud!


Vastuvõtul käimine on kallis lõbu. Võtsin julguse kokku ja lõin kulud kokku.
Kleit 320.-
Maniküür 25.-
Kingad (ei leidnud sobivaid, kasutasin vanu) 0.-
Pesu ja sukkpüksid 54.-
Juuste värvimine, lõikus ja proovisoeng 80.-
Soeng 40.-

Kosmeetika, bränditooted (ise ka siiamaani ei usu!) 196 eur (jumestuskreem ja -puuder, huulepulk, -pliiats ja -läige, põsepuna, pintslid). Nõuandeteenus kuulus sinna juurde, aga seda võis nimetada pigem hästi korraldatud marketingitrikiks.
Ehted 22.-
Kokku 737.-

Kusjuures seekord sain taas kinnitust oma oletustele, et kui lähed juuksurisse, siis piisab sellest kui juuksuri enda soengule pilgu heidad ja võid üsna täpselt öelda, mis värvi ta sul juuksed värvida soovitab või millise soengu pähe teeb. Mul ju oma juuksurit pole, pole kunagi olnudki, sest isegi kui tekib, on aeg kolima hakata. Niisiis usaldan ma enamasti juuksurite maitset ja soovitusi. Tagantjärele vaadates olen siiski kommentaaridega nõus, et võiksin juuksurit vahetada. Ehh, mõtled küll, et tühja neist kommentaaridest, aga eks omajagu tõtt on sealgi.

Sama juhtus kosmeetikaosakonnas. Kuna jumestajaid Tartus piisavalt ei jätkunud ja kõik ajad olid kinni, tuli mul iseenese tarkusele toetuda ja muidugi varusid täiendada. Vaatasin müüginaiste huuli - kenad roosad olid eranditult kõigil. Rõhutasin, et roosa mulle seekord ei sobi, otsigu ja sobitagu mulle midagi muud. Ja ära tulin loomulikut roosa huulepulk kotis. Ehh, ma ei tea, kuidas nad seda teevad. Meik siiski tuli seekord hästi välja, vähemalt nii arvan ise :)

Lõpuks jääb mul üle kadestada sõjaväelasi, kellele riik riided selga õmbleb. Neid riideid kantakse siis nii kaua kuni vastu peavad. Ei mingit muret, et kust ja kuidas järgmiseks korraks uue vormi saab. Soengust-kosmeetikumidest-maniküürist rääkimata.
Muidu oli kogu päev ja pidu minu meelest igati korda läinud. Seda, et rahvas omaalgatuslikult tantsima, st disko rütmis vihtuma kukkas, võib ehk õhtu parimaks osakski pidada. Presidendi kõne ja kontserdi järel muidugi.

Aga seda, et pärgade panekul oma lapse uhkelt presidendi kõrval seismas avastasime, oli üllatus omaette. Olla parim koht olnud :)

4 kommentaari:

Oudekki ütles ...

Sa vali meesjuuksur, siis on lootust, et ta teeb teistsuguse soengu :)

Manjana ütles ...

ehh, ma vaatasin ja vaatasin seda kätlemist ja ootasin millal ainus sugulane ekraanile ilmub, aga ei näinudki. mina ei tea, kas rahvast oli liiga palju (igav oli see kätlemine küll ja ma jäin enne lõppu magama), või oli asi selles, et ma ootasin hoopis teistsuguse välimusega naist :D

ma pole aastaid julgenud endale seda värvi juukseid värvida. päris julge ettevõtmine!

Silva Kiili ütles ...

Mina ise pole kunagi suutnud seda rida lõpuni kannatlikult vaadata :)

Jah, võib küll olla, et meesjuuksur on mõistlikum valik, aga eks mina jätan alati kõik viimasele hetkele, st ei võta asja liiga tõsiselt ja siis takkajärgi targutan :)

Asjadest ütles ...

Respekt.