13.4.11

Teatrikirg

Mingi tuhin on tekkinud tihedamaks teatrikülastuseks. Olen omale hulga pileteid kokku ostnud ja mõtlesin, et pärast teen järjestuse -- kui laste ja täiskasvanute etendusi ühes loetelus järjestada annab, aga miks ka mitte. Teatrituhin algas nädal tagasi 'Biloxi bluesi' vaadates Tallinna Linnateatris, jätkus üleeile 'Leenane'i kaunitariga' (Rakvere teater), homme ootab meid 'Ninasarvik Otto' , millele järgneb 'Nukitsamees' (mõlemad Vanemuises), siis 'Vaata, ma kukun' Linnateatris, 'Tabamata ime' Vanemuises, 'Viimane suudlus' Tartu Uues Teatris ja lõpuks 'Vincent' Linnateatris. Ja mine tea, kuhu ma veel vahepeal satun. Mulle hirmsasti meeldib Danzumehe blogi, sest seda lugedes hakkavad näpud sügelema ja Piletilevi aadressi klaviatuurile tippima :)

2 kommentaari:

Silja ütles ...

no vot, nüüd jookseb küll suu vett ühes nurgast...aga sa naudi minu eest ka ja anna teada, mis kõige parem on. Olen kuulnud et Tartu uus teater või midagi sellist pidi päris tegija olema:-)

Silva Kiili ütles ...

Ma ise lähen ka sinna Tartu uude teatrisse esimest korda. Seda põnevam :)