31.3.11

Leiva kiituseks

Noorem laps koos oma itaallannast klassiõega mängivad meie pool Wii mänge. Iga vähe aja tagant tuleb pisikest kasvu Itaalia tütarlaps köögilaualt vabandava ilmega musta seemneleiba napsama.

- Sulle maitseb must leib?
- Jah, väga. Aga ema ei osta seda kunagi mulle.
- Miks ta siis ei osta?
- Ma ei tea. Talle ei maitse. Ainult valget sööb kogu aeg. Aga mulle maitseb niiiii väga!!!

Hmm, mis sa kostad. Mõtlesin, et tore ju, kui lapsed mõnikord taskuraha eest kommi asemel poest hoopis leiba ostaksid, sest see on niiiii maitsev :)

2 kommentaari:

Eestinaine ütles ...

Isegi paljud eestlased ei söö rukkileiba enam, ikka mingit röstsaia. raske poest leida ka 100% rukkileiba, enamik nisuga segatud.

Silva Kiili ütles ...

Ma ei tea, kas sellist statistikat on tehtud, et kas leiba süüakse rohkem või vähem, aga minu pere ja tutvusringkond on ikka leiba eelistanud. Eriti hea on see siis, kui tuled välismaalt ja pole ammu saanud :) Eestis on nii palju erinevaid sorte, igale maitsele.

Eks igal ajal on neid, kes söövad leiba ja neid kes mitte. Nõuka-aja leiba (siis oli vist ainult üks sort) kutsus minu abikaasa lambakeeksiks ega võtnud suu sissegi :)