9.12.08

Häid raamatusoovitusi

Kui ma head raamatut omale lugemiseks otsin, siis ikka pärin teistelt, et mida nemad viimati lugesid ja teistelegi soovitavad. Ma panen nüüd siia kirja hiljuti loetud raamatutest kolm parimat. Inglise keeles tasub lugeda, sest see parandab uskumatult palju keeleoskust. Lisaks ei pruugi head raamatud kunagi eesti keelde tõlgitud saada.

Mohsin Hamid. The Reluctant Fundamentalist. Sisu ei ole nii äärmuslik kui pealkirjast arvata võiks. Üks lugeja arvas koguni, et romaanil on lihtsalt vale pealkiri.
Nam Le. The Boat. Äärmiselt huvitavate stsenaariumitega lühilood.
Khaled Hosseini. The Kite Runner. Soovitaja kommenteeris seda romaani sõnadega, et loodetavasti pole seda kõike päriselt juhtunud.

Aga mul on kalduvus fiktsioone liialt tõe pähe võtta. Sellegipoolest, andke teada, kui miskit head jälle teele ette satub:)

4 kommentaari:

leheneeger ütles ...

Oi kui tore, et sulle Hamid meeldis! Muide, on siiski olemas väike võimalus, et seda ka eesti keeles lugeda saab ;-)

Silva Kiili ütles ...

Loodame, et see juhtub:)

Silja ütles ...

Hei Silva, minu öökapil on hetkel selline raamat nagu Pearl S. Buck "Hea maa". Sain sõbranna käest, kes elab Pariisis...soovitas soojalt ja tõesti vahva lugemine. Muide kuulsin sõber Ainilt (Ain Leetma) et sa olla tema blogi leidnud, vahva igatahes. Tahaks talle kohutavalt külla kunagi Alaskale minna, aga ehk kunagi ka õnnestub. Enne ikka sinu juurde nagu lubatud. Kallistan kõvasti, kui juba siin kommentaari jätmas olen. Siljakene

Silva Kiili ütles ...

Panime su sõbrale kohustuse peale :) Nii hea on lugeda nii põnevatest kohtadest ja tal on põnev töö ka nagu ma aru sain.
Raamatu panen kõrva taha :)
Tule siia, siis kallistan!